Zaterdag 17 september vond de jaarlijkse onderlinge wedstrijd van HV ’t Klaske plaats. Het was weer een erg gezellige en leerzame dag. Alle honden hebben wederom flink hun best gedaan, waar de baasjes trots op mogen zijn!

Voor een impressie van deze spannende dag, kunt u hier de foto’s bekijken. Dit is echter nog maar een selectie van alle foto’s die zijn gemaakt. Wilt u graag alle foto’s waar u in actie bent met uw hond, stuur dan een mail naar penningmeester@hvklaske.nl.

Alle deelnemers, bedankt voor jullie deelname, en alle prijswinnaars, van harte gefeliciteerd met jullie prijs! Hopelijk zien we jullie volgend jaar weer terug voor zo’n geweldige wedstrijd, want wij hebben ervan genoten, jullie ook?