Ja, ja, het is weer zo ver, de jaarlijkse spelletjesmiddag van Hondenvereniging ’t Klaske zal zaterdag 25 juni van 14.00 tot 16.00 uur plaatsvinden. Alle honden (die lid zijn) mogen deelnemen aan de spelletjesmiddag. Van pup tot vergevorderde, voor ieder niveau is er een spelletje. Dus leden die zich nog niet hebben opgegeven, hebben nu nog de kans om dit te doen. Het wordt echt een dolle middag en natuurlijk mogen prijzen daarbij niet ontbreken.

Uiteraard zijn toeschouwers welkom, lid of geen lid, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Aansluitend vindt in de avond de jaarlijkse barbecue plaats (aanvang 19.30 uur). Introducés zijn uiteraard welkom. Heb je je al opgegeven, maar komt er toch nog een extra persoon mee, laat het even weten via penningmeester@hvklaske.nl. Dan kan het allemaal nog geregeld worden.