Hieronder treft u de verschillende cursussen en trainingstijden aan:

Woensdagavond

Puppy’s (8 weken – 6 maanden) 18:30-19:10 uur
Jonge honden  (6 -12 maanden) 19:10-19:50 uur
Gevorderden honden  20:00-20:40 uur
 Zaterdagmiddag
Puppy’s (8 weken – 6 maanden) 13:20-14:00 uur
Jonge honden (6 – 12 maanden) 14:00-14:40 uur
Gevorderden honden  14:40-15:20 uur
Behendigheid 15:30-17:00 uur

Lidmaatschap

17,50Maandelijks
  • Clicker € 6

Hoe gaat het in zijn werk

Bij ’t Klaske werken wij niet met wachtlijsten. U kunt ieder moment in- en uitstromen.

Er is altijd een mogelijkheid om een gratis proefles bij ons te komen doen. Op deze manier kunt u ervaren of onze manier van trainen zowel bij u als bij de hond past. Als u besluit na de proefles lid te worden, kunt u de eerstvolgende lesdag gelijk weer aansluiten.

U zal met met uw hond in de groep worden geplaatst wat aansluit bij de leeftijdsfase bij de hond. Dus pups starten altijd in de puppygroep. Wanneer u met hond bij ons wilt komen trainen die al wat ouder is, dan kijken we in welke groep de hond het beste past. Het kan zijn dat het beginpunt de puppygroep is om eerste de basisoefeningen en de clicker goed aan te leren, beheerst de hond de basisoefeningen redelijk, dan zal u in de jonge honden groep geplaatst worden.

De trainingen zijn vrijblijvend, dit houdt in dat u zelf kunt bepalen wanneer u komt trainen en hoelang. Zo kunt u misschien de ene week twee keer komen en de andere week maar een keer. En hebben we leden die na een jaar uitstromen, maar ook honden die 14 jaar lang bij ons hebben getraind.

We trainen het hele jaar door. Alleen in de zomervakantie en de kerstvakantie gaan we een aantal weken dicht. Door het jaar heen organiseren wij, naast de reguliere trainingen, leuke activiteiten zoals wandelingen, een barbecue, de onderlinge wedstrijd, theorie avonden op aanvraag, etc.