Beste,
Afgelopen vrijdag is er weer een persconferentie geweest en zijn er nieuwe maatregelen uitgesproken. Voor onze hondenvereniging zijn er gelukkig geen grote ingrijpende maatregelen, maar we moeten toch wel wat aanpassingen doen. Daarom graag uw aandacht voor het volgende:
Vanaf zaterdag 13 november 18:00 uur geldt ook voor onze hondenvereniging:
– Er mag geen publiek meer aanwezig zijn. Kom daarom als geleider met uw hond alleen.
– Houdt 1,5 meter afstand van elkaar
-Er mag een drankje genuttigd worden op ons terras. Hiervoor moet u nu wel een toegangsbewijs laten zien. Houdt wel 1,5 meter afstand en zoek een vaste zitplek uit.
-Er mag een drankje genuttigd worden in de kantine. Hiervoor moet u wel een toegangsbewijs laten zien en een mondkapje dragen. Zit u op een vaste zitplek dan mag het mondkapje af.
Deze maatregelen gelden in ieder geval tot 3 december. Als er een nieuwe persconferentie is geweest volgt er uiteraard een bericht met eventuele nieuwe maatregelen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,