Beste leden,

We hebben goed nieuws! WE MOGEN WEER OPEN😊😊😊😊😊😊😊

We hebben vernomen dat andere verenigingen al wel trainingen gaven dus we hebben contact gehad met de gemeente en die heeft groen licht gegeven. Echter wel op drie voorwaarden:
1) Dat we training geven op eigen terrein.
2) Er mogen drie personen tegelijk training krijgen .
3) Met een afstand van 1,5 meter.

We moeten dus wel deze voorwaarden aanhouden. Om dit te kunnen doen hebben we het volgende bedacht:

We gaan tijdelijk met inschrijflijsten werken. Jullie kunnen aangeven wanneer jullie willen komen trainen en dan kunnen er drie personen per groep training krijgen. Wij monitoren of de verdeling eerlijk is. Het kan dus voorkomen dat jullie bijvoorbeeld een keer in de week kunnen komen ipv twee keer of dat we een keer moeten aangeven dat er voor een datum geen plek is. Dit om iedereen een eerlijke kans te geven op voldoende trainingen. Het kan ook zijn dat u geluk hebt en dat u wel twee keer kan komen. Mocht het zo zijn dat er nieuwe mensen willen komen kijken, dan zorgen wij ervoor dat zij ingepland worden. Dan kan het dus zijn dat er plek minder is.

Op woensdagavond worden de trainingstijden wat anders. Normaal gesproken zijn puppy’s en jonge honden tegelijk maar dit kan nu dus niet. We hebben nu de volgende opzet:

19:00-19:30 Puppy’s

19:40-20:10 Jonge honden

20:20-20:50 Gevorderden
10 minuten spelen

Op woensdag gaan we dus tijdelijk trainingen van 30 minuten geven in plaats van 40 minuten en we gaan iets langer door dan gewend. Op zaterdag blijven de trainingstijden zoals ze zijn. Daar is natuurlijk na de training ook tijd voor 10 minuten spelen.

Waar wij het altijd erg gezellig vinden als jullie na de trainingen nog een drankje blijven doen, moeten we u nu helaas wel verzoeken om na de training en het spelen weer richting huis te gaan. Dit omdat we anders met teveel mensen aanwezig zijn. Mocht u vragen hebben, probeer deze dan zoveel mogelijk tijdens de trainingen te stellen. Mocht het gaan om echt een individuele vraag, probeer deze dan zoveel mogelijk tijdens het spelen te stellen. Mocht er meer tijd voor zijn dan kan een van de trainers even meelopen van het terrein af, zodat de volgende groep gewoon kan starten en we niet met teveel mensen op het terrein achterblijven. We staan dus nog steeds paraat voor uitgebreid advies.

Momenteel zijn we de vereniging aan het opknappen. Daarom hebben we besloten dat we volgende week zaterdag (9 mei 2020) weer gaan starten. Dan kunnen we de laatste dingetjes afronden en zijn we weer spik en span als we jullie weer ontvangen.

We willen graag uiterlijk woensdag 6 mei de inschrijven voor zaterdag 9 mei hebben. Dan kunnen we ook ruim op tijd aangeven wie er kunnen komen trainen. Inschrijven kan uitsluitend per mail. Inschrijven middels WhatsApp nemen wij niet in behandeling, omdat het anders voor ons niet meer bij te houden is. In de komende weken zal de uiterste inschrijfdatum voor de zaterdag op woensdag vallen en voor de woensdag op maandag. Uiteraard zullen we jullie hier ruim van te voren over berichten als reminder. Mocht je je ingeschreven hebben en onverwachts toch niet kunnen, laat het ons dan op tijd weten. Dan kunnen we eventueel iemand anders blij maken met dat plekje.

We gaan dus niet helemaal werken op de manier zoals wij dat graag zouden willen. Maar we zijn allang blij dat we weer mogen starten en dan moeten we roeien met de riemen die we hebben. Wij zien er erg naar uit om de trainingen weer te kunnen hervatten. Helaas nog niet helemaal zoals we het zouden willen, maar hopelijk kunnen we binnenkort weer onze vrijstaande trainingen aanbieden zonder inschrijflijsten!

Hopende jullie zo voldoende te hebben geΓ―nformeerd.

Het Bestuur