Gisteravond is er weer een persconferentie geweest en zijn er weer strenge maatregelen ingevoerd.
Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met de gemeente Altena om te vragen wat deze maatregelen betekenen voor onze vereniging.
Vanuit de gemeente kreeg ik te horen dat er voor bijvoorbeeld hondensporten hier nog geen landelijke richtlijnen voor zijn. De overheid is hier wel mee bezig en wordt dan bekent gemaakt via de site van het RIVM.

Dit betekent voor nu dat wij gewoon reguliere lessen aan blijven bieden. Echter houden we wel de site van `RIVM in de gaten en nauw contact met de gemeente. Mocht het zo zijn dat wij toch in een andere vorm training moeten gaan geven, dan worden jullie hier uiteraard van op de hoogte gebracht.

Wel gaan wij wat strenger letten op het houden van1,5 afstand van elkaar. Graag uw begrip hiervoor.
Tevens willen wij u ook vragen om bij binnenkomst of bij weggaan even uw naam in het boekje te schrijven. Mocht er bericht komen dat er een coronabesmetting is, dan kunnen wij heel snel bericht geven aan de mensen die in aanraking zijn gekomen.

Ook willen wij graag een beroep doen op uw eigen verantwoordelijkheid. Houdt afstand en heeft u klachten dan kunt u altijd met een van ons bestuursleden overleggen of u kan komen trainen of u de training beter over kan slaan.

Wij hopen op uw begrip.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet