Beste leden,

Zojuist hebben wij vanuit de gemeente bericht gehad dat er voor hondenverenigingen maatregelen zijn gekomen.
Wij mogen 4 personen per groep les geven exclusief trainer. Dit betekent dat wij de trainingen anders moeten gaan organiseren.
Voor morgen geven wij nog een laatste keer regulier les omdat het te kort dag is om alles nog te organiseren. Alleen worden de groepen dan in twee gedeeld. Ilse heeft haar vakantie ingekort om Joke te komen ondersteunen, waar wij ontzettend blij mee zijn. Ik zal na mijn werk nog komen om les te geven, dus is het voor ons haalbaar om iedereen morgen te ontvangen. Er zal dan een groep op het puppyveld les krijgen en een groep op het grote veld. Wij willen u vragen om hier begrip voor te hebben en de aanwijzingen van onze trainers op te volgen.

Vanaf woensdag gaan wij op een andere manier training geven. Wij willen u vragen om u in te schrijven voor de trainingen. Dit gaat er als volgt uitzien:
* U stuurt een mailtje of privé app (niet in de groepsapp) naar secretaris@hvklaske.nl en het appje naar Deborah wanneer u wilt komen trainen. Kunt u maar tot een bepaalde tijd of vanaf een bepaalde tijd, dan graag dit in het berichtje benoemen.
* Deborah deelt u in een groepje in (groepjes van 4)
* De trainingen worden 30 minuten ipv 40 minuten. Op deze manier kunnen we zoveel mensen ontvangen
* U krijgt een terugkoppeling via de mail en in de groepsapp hoe laat uw training zal zijn.
* Helaas moeten wij u vragen om na de training het terrein weer te verlaten, omdat er anders teveel leden op het terrein zijn.
* Wij proberen u zoveel mogelijk rond de eigen tijden in te delen. Het kan zijn dat u een keer een andere trainer treft dan uw eigen trainer om de doorstroom goed te houden. Natuurlijk proberen we wel zoveel mogelijk de trainers bij de eigen groepen te houden.
* Houdt er rekening mee dat afhankelijk van het aantal leden dat zich inschrijven, het kan zijn dat wij eerder beginnen met trainingen of langer doorgaan (dus dat we bijvoorbeeld om 13:00 uur starten ipv 14:00 uur op zaterdag en bijvoorbeeld tot 18:00 doorgaan ipv 16:00/17:00 uur.
Proeflessen worden buiten de huidige leden gepland zodat er zoveel mogelijk leden kunnen komen.
* Het is niet meer nodig uw naam op te schrijven, omdat wij al een planning hebben en dus weten wie er komen trainen.
* Mocht u onverhoopt toch niet kunnen komen, laat dit ons dan even weten. Dan kunnen we iemand anders op uw plekje indelen.
Dit vraagt veel organisatie vanuit ons en hopen op uw begrip. We hebben het eerder op deze manier moeten doen, en dat werkte prima vandaar dat we het nu weer op deze manier gaan doen.
Wij hopen snel weer vrijblijvend les te kunnen geven. Onze excuses voor het ongemak en we hopen op uw begrip. Bij vragen en/of opmerkingen kunt u altijd contact opnemen met een van onze bestuursleden.